Tüm Filtreler

Müşteri Hizmetleri

İade Koşulları

İADE PROSEDÜRLERİ HAKKINDA

İade işlemi öncesinde dikkat etmeniz gereken konular aşağıda sıralanmıştır:

Ürünü iade etmeden önce orijinal ambalajı ile ya da orijinal ambalaja eş değer gelecek bir paketleme sistemi ile geri göndermiş olmanız koşulu aranmaktadır.

İade talebinizi cayma hakkı süresi dolmadan [email protected] adresine e-posta göndererek veya 444 21 05 numaralı çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.

Standart ürün siparişlerinde iade süreci:

Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (on dört) gün içinde bir gerekçe göstermeden siparişinize ait ürünü/ürünleri iade edebilirsiniz. İade talebinizi gönderim öncesinde yasal süreyi geçirmeden iade nedeninizi detaylı açıklayan şekilde form doldurarak da iletebilirsiniz. Ürünlerin teslim edildiği tarihten itibaren 14 günlük cayma hakkı süresi de bittikten sonra standart ürün satışlarında keyfi iade yapılamamaktadır. 

İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Demonte ürünlerde montaj yapıldıktan sonra iade kabul edilmemektedir.


Özelliği, malzemesi, ölçüsü, rengi değiştirilen ürünlerde ya da projelendirilen siparişlerde iade ve değişim kabul edilmemektedir.

Outlet ve teşhir ürünlerinde iade ve değişim kabul edilmemektedir. 


Hasar, eksik parça, hatalı ürün hakkında bildirimde bulunmak için izlenmesi gereken adımlar;  

Ürününüzün teslimatı yapıldıktan sonra 14 gün içerisinde tarafımıza hasar, eksik parça, hatalı ürün vb. gibi durumlar için bildirimde bulunmanız halinde, adınıza gerekli işlemler başlatılacak olup, en geç 15 iş günü içerisinde bildiriminiz tarafımızca çözüme kavuşturulacaktır.  

Eksik parça, hatalı gönderim, kargoda ya da depoda unutulan ürünlerle ilgili durumlarda, parça yeniden üretime girebilir ya da hazır ürün/parça mevcutsa tarafınıza hızlıca teslim edilir.  

Kusurlu ve/veya hasarlı ürünler için teknik ekibimiz ürün incelemesi yaparak en doğru işlem sıralaması neyse o yönergeleri izleyip çözüm sürecini başlatmaktadır.  

Yaşanan sorunlar, döşeme, aksesuar (kulp vb) modül kapakları, masa yan ve üst kısımları, ürün ayak parçası, kurulum malzemeleri gibi alanlarla ilgiliyse sevkiyat birimimiz taleplerinizi hızlıca karşılayarak gereken malzemeyi adresinize yönlendirecektir.  

Teslimatı tarafımızca yapılan ürünlerde tamir işlemi gerektiğinde ekibimiz öncesinde tarafınıza haber vermek koşulu ile adresinize gelerek sorunu yerinde çözmektedir. Çözüm için çok daha kapsamlı ve detaylı bir çalışma gerekirse kendi ekibimiz ilgili ürünü/ürünleri evinizden alarak, gerekli bakım tadilat ya da yenileme işlemlerini tamamladıktan sonra tekrar adresinize teslim eder.

Gönderim türü farklı nakliye şirketi, lojistik şirketi veya kargo olan ürünlerde tamir işlemi gerektiğinde ise, tarafınıza bildirilecek olan adrese ürünü göndermeniz gerekmektedir. Ancak tadilatı veya değişimi parça gönderim yöntemi ile sağlanacak işlemlerde herhangi bir gönderim yapmanıza gerek yoktur. Bu durumda ilgili parça adresinize bizim tarafımızdan kargolanacaktır.

Teslimat sonrasında tüm geri bildirimlerinizi [email protected] mail adresi üzerinden veya 0537 366 05 35 nolu whatsapp satış sonrası destek hattımızdan oluşturabilirsiniz.  

PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.